Post by wisnesssanpereans on Feb 10, 2022 18:32:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Merge Battle Car: Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
det er kult, men trenger fortsatt arbeid fortsett med det!
Dette spillet er veldig morsomt og fantastisk, men det er litt kjedelig.
det er så gøy! og fantastisk
Trenger å kunne kaste biler som sitter fast med en lavtstående bil jeg ikke kan gjøre noe med, den tar bare plass.
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strategie aam
Dette spillet er veldig fint, men det henger mye, jeg vet ikke hvorfor, men dette skjer med det
moro
Tg Dee 3gg
Utmerket app såååå kul! Beste spillet jeg noen gang har spilt som aldri har lastet ned dette spillet foreløpig trenger å nå jeg elsker dette spillet såååååååå mye kom igjen folk laster ned dette spillet som jeg har sååååååå mange måter å fortelle deg om kan ikke fortelle mer om det du må laste det ned og se for deg selv fantastisk trenger 5 stjerner super kul ga,e kom igjen folk kom på akkurat nå
BH. Ok takk
Det er en annonse nesten hver gang du kjøper en bil
Dette spillet er så interessant
Dette spillet er så morsomt, men jeg skulle ønske det var et derby i spillet som ville gjøre det bedre, men alt i alt 5/5-spillet
Veldig bh
Merge Battle Car: Idle Clicker ミニゲーム jap
Forslag: Gi oss et alternativ til å SLÅ AV den dumme hinthånden. Jeg kan spille spillet uten.
Dumt og halt. Jeg har 60 000 oppgraderingstokener og jeg kan ikke engang bruke dem til å gjøre en oppgradering fordi det alltid står at jeg ikke har nok oppgraderingstokener. Og det trengs bare 1000 oppgraderingstokens, som jeg har eid 60 000! Bullsh*t! Dumt spill
Super kult søl
Benny yu mamma send inn $786 678%@=÷$
Det er veldig vanedannende og det beste sammenslåingsspillet jeg noen gang har spilt og lastet ned fortsett med det gode arbeidet. Den som vil laste ned dette spillet. Du bør definitivt laste den ned. Den som ikke liker dette spillet. Jeg anbefalte deg å laste den ned. Fortsett det gode arbeidet.
Ganske bra, men så blodig sakte at du kunne sovne
For mange annonser du MÅ se. Vil ikke laste ned for sønnen min.
Kult spill veldig gøy og kule biler
Kjempe bh spill
Dette er et fantastisk spill du får til å lage biler, kjøpe dem og smi forskjellige biler og alt det der
Merge Battle Car: Idle Clicker Gündəlik zch
Den er ekstremt god! Dette er spillet som er perfekt. Kan du bare forestille deg om det ikke er noe av dette? Dette spillet er perfekt for meg!
Det er underholdende en stund, men etter hvert blir det repeterende og kjedelig. Det er ingen strategi for spillet, du bare slå sammen. og du får ikke engang tilfredsstillelsen av å få en skikkelig kul kampbil. De ser alle ut som de vil falle fra hverandre.
Jeg liker dette spillet, men alle sammenslåingsspillene gjentar seg
Kodeboksen er veldig dum, ødelagt og en veldig dårlig spillmekaniker, men annet enn det er bra.
Det er utrolig *hahaha* egentlig ikke jeg fortsatte å fortelle meg at jeg må se annonser for å tjene ting når det jeg ikke vil ha alt for!
Spill er bra, men jeg vurderer ikke spill, men dette spillet tvinger deg
Det er et veldig kult spill, og hver gang du oppgraderer bilen din blir den alltid bedre og det beste med det er at du ikke vet hvilken bil du får neste gang
spillet fungerer bra, og det er veldig morsomt, du bør prøve, du får så mye penger når du er online på så kort tid
den er grei, men jeg liker merge-fly-spillet mer fordi det er mye mer fartsfylt som dette, det blir nok morsommere når jeg får biler på veldig høyt nivå
Dette er det beste spillet noensinne. Jeg trenger bare en ting å si at edelstenene er så vanskelige å få tak i, kan du gjøre det enklere å samle edelstener
dermed er så kul berømmelse og bilene er veldig kule og pene
det er veldig bra
👌👌
Super kul
Dette spillet er kult og noen ganger slutter det å fungere, men det er et veldig bra spill
ikke så mye legger, men fortsatt suger fordi det stopper pengene dine etter 3 timer slutter du å spille
BH spill😎
det er et veldig morsomt spill jeg bare har spilt i noen dager, og jeg synes allerede at dette spillet fortjener fem stjerner, det er en veldig god tidsmorder jeg kommer til å bruke timer på å spille uten å vite det jeg er avhengig av det jeg elsker å spille det jeg tror du ville
Utrolig det er så underholdende 3 stjerner 4 meg m8
Vel, dette spillet er kult og mange kule biler som jeg elsket, og jeg elsker også rase
Når jeg spiller dette spillet fyller jeg veldig releksi 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇
Det beste spillet å spille mens du kjeder deg
Ikke påstå å være noe du ikke er. Det er akkurat som andre fletteklikkere nesten ingenting er annerledes, spillet er dårlig, ikke verdt lagringsplassen eller tiden. Ikke last ned spillet
det er et veldig bra spill som er morsomt å spille og ikke mange legger til
Flott spill for å se kule biler